Inovacije

Innovation

Korporacija Whirlpool verjame, da lahko inovativno razmišlja prav vsakdo, kjer koli. Pred skoraj desetimi leti smo se po vsem svetu začeli truditi, da bi inovativnost vcepili kot temeljno kompetenco v naši organizaciji. Od tedaj se Whirlpoolovo osebje povsod po svetu udeležuje v inovacije usmerjenih dejavnosti in vanje vlaga svoje prispevke, kar je omogočilo nove ideje, izdelke in storitve. Tako so lahko stranke deležne dosežkov na načine, ki jih še nikdar niso videle niti v podjetju niti v industriji gospodinjskih aparatov. Glavni cilj korporacije Whirlpool je vcepljati inovativnost kot temeljno kompetenco, zato podjetje že dolga leta investira v izgradnjo te zmožnosti. Ta investicija vključuje preoblikovanje procesov poslovanja, usposabljanje tisočev zaposlenih, izgradnjo inovativnega sistema upravljanja in spreminjanje kulture podjetja. 

Inovativnost pritegne stranke k naši široki paleti blagovnih znamk, vendar nudi tudi zagotovljeno konkurenčno prednost. Leta 2007 je korporacija Whirlpool ustvarila več kot 2,5 milijarde $ svetovnega prihodka iz inovacij izdelkov – s tem je precej presegla načrtovane cilje za to leto – in stabilen dotok 4,5 milijard $ bo sčasoma zagotovil stalno rast.