Zakaj registrirati?

Ker je hitro, preprosto in ponuja izključne ugodnosti in zaščito. Z registracijo vašega aparata, boste prejeli:

Posodobitve izdelkalahko se obrnemo na vas, v primeru pomembne posodobitve izdelka
Boljše storitve za strankev prihodnje vam lahko ponudimo boljšo in bolj prilagojeno storitev, saj vemo, katere izdelke imate.
Najbolje izkoristite svoj aparatče se odločite za sprejemanje sporočil od nas, nam omogočite pošiljanje koristnih nasvetov in namigov o tem, kako kar najbolje izkoristiti vaš aparat.

Načrt zaščite

Ne glede na to ali je aparat še v garanciji proizvajalca ali ne, tudi za naprej vam glede vzdrževanja aparatov Whirlpool ni potrebno skrbeti. Le to je na voljo v sodelovanju s podjetjem Partum d.o.o., s katerim nudimo popravila in vzdrževanje naših gospodinjskih aparatov.

Promocijska akcija podaljšane polne akcije Z nakupom izdelka iz ponudbe Whirlpool v času od 01.01. - 30.06.2024, pridobite pravico na dodatna 3 leta podaljšane garancije! Velja z obvezno registracijo!

*Garancija se nanaša na prihod serviserja,delo in vse rezervne dele in to pod enakimi pogoji,ki se nanašajo na tovarniško dvoletno garancijo.

Za pridobitev 5,10,15 ali 20 let garancije na motor ali kompresor, prosim upoštevajte navodila v priloženi dokumentaciji, ki se nahajajo v samem stroju (črno-oranžna nalepka) ali kliknite na ustrezen gumb spodaj:

Kako vam lahko pomagamo? Prosimo, kontaktirajte nas.

  • Kontaktna številka01 6010 150
  • Pišite službi za strankePošljite e-pošto
  • pinPooblaščena pomoč na dosegu rokePOIŠČITE SVOJEGA INŽENIRJA Poiščite servisni center na svojem območju.

Primerjaj ( Aparati )

Prosimo, dodajte še en izdelek za primerjavo