Zakaj registrirati?

Ker je hitro, preprosto in ponuja izključne ugodnosti in zaščito. Z registracijo vašega aparata, boste prejeli:

Posodobitve izdelkalahko se obrnemo na vas, v primeru pomembne posodobitve izdelka
Boljše storitve za strankev prihodnje vam lahko ponudimo boljšo in bolj prilagojeno storitev, saj vemo, katere izdelke imate.
Najbolje izkoristite svoj aparatče se odločite za sprejemanje sporočil od nas, nam omogočite pošiljanje koristnih nasvetov in namigov o tem, kako kar najbolje izkoristiti vaš aparat.

Plan zaščite

Ne glede na to, ali je aparat še v garanciji proizvajalca ali ne, vam ni treba skrbeti s plani za nego Whirlpool, ki so na voljo v sodelovanju z Partum d.o.o. nudimo popravila in zaščito za več gospodinjskih aparatov.

Promocijska akcija podaljšane polne akcije Z nakupom izdelka iz ponudbe Whirlpool, v času od 01.01.-30.06.2021., pridobite pravico na dodatna 3 leta Protecto garancije! Velja z obvezno registracijo!

*Garancija se nanaša na prihod serviserja,delo in vse rezervne dele in to pod enakimi pogoji,ki se nanašajo na redno dvoletno garancijo.

Za pridobitev 5,10,15 ali 20 let garancije na motor ali kompresor, prosim upoštevajte navodila v priloženi dokumentaciji, ki se nahajajo v samem stroju (črno-oranžna nalepka) ali kliknite na ustrezen gumb spodaj:

Kako vam lahko pomagamo? Prosimo, kontaktirajte nas.

  • Kontaktna številka+38513040333
  • Pišite službi za strankePošljite e-pošto
  • pinPooblaščena pomoč na dosegu rokePOIŠČITE SVOJEGA INŽENIRJA Poiščite servisni center na svojem območju.

Primerjaj ( Aparati )

Prosimo, dodajte še en izdelek za primerjavo